de_DEen_GB

Klienci

Mamy wieloletnie doświadczenie potwierdzone wieloma realizacjach i kontraktami.

Nasi klienci

Wiodący międzynarodowy koncern kosmetyczny

  • Outsourcing wsparcia IT dla ok. 700 pracowników firmy w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wsparcie zdalne świadczone w trybie 24/7. W godzinach pracy dostępne jest wsparcie on-site w biurach.
  • Obsługa procesów Request Management, Asset Management, Service Delivery Management i Project Management.

Wiodąca sieć stacji paliw

  • Kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne dla pracowników na ponad 500 stacjach paliw koncernu w Polsce w trybie 24/7.
  • Serwis infrastruktury IT na stacjach w reżimie SLA 6h.
  • Obsługa uruchomień i modernizacji infrastruktury IT, LAN i zasilania.

Polski koncern energetyczny

  • Outsourcing wsparcia IT dla ponad 2.000 pracowników firmy w Polsce.
  • Wsparcie świadczone jest zdalnie oraz on-site w kilkudziesięciu lokalizacjach w Polsce.
  • Obsługa procesów Incident Management, Problem Management, Request Management, Asset Management, Service Delivery Management

Międzynarodowy dostawca systemów loteryjnych

  • Kompleksowa wymiana infrastruktury sprzętowej w ponad 18.000 lokalizacji w Polsce.
  • Zakres obejmował prekonfigurację urządzeń, pełną obsługę logistyczną sprzętu instalowanego i deinstalowanego, instalację i konfigurację systemów miejscach instalacji w Polsce.

Sieć dużych sklepów segmentu ‘off-price’

  • Serwis on-site dla kilkudziesięciu sklepów sieci w Polsce w zakresie infrastruktury IT w trybie SLA 6h.
  • Uruchomienia infrastruktury IT oraz roll-outy sprzętu w kilkuset sklepach w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii.

Międzynarodowa sieć wielkopowierzchniowych sklepów meblowych

  • Kompleksowa modernizacja infrastruktury WiFi w sklepach sieci w Niemczech
  • Rozbudowa sieci LAN i wymiana access pointów sieci WiFi

Niemiecki integrator IT

  • Zdalny monitoring i administracja systemami IT w trybie 24/7.
  • Contact Centre w języku angielskim dla klientów końcowych firmy (ok 30. średnich i dużych firm z rynku niemieckiego).

Instytucja sektora publicznego

  • HelpDesk, monitoring i zdalna administracja.
  • Monitorowanie pracy systemów IT klienta. Zdalna administracja i usuwanie problemów. Przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie użytkowników systemu w trybie 24/7.

Wiodący bank detaliczny w Polsce

  • Wsparcie zdalne (HelpDesk) dla pracowników Banku oraz obsługa procesów Asset Management.

Wiodący operator telekomunikacyjny

  • Obsługa instalacji i serwisu wyposażenia WAN i WiFi w ponad 4.000 lokalizacji klientów końcowych operatora w Polsce.