Wiodący międzynarodowy koncern kosmetyczny
- Outsourcing wsparcia IT dla ok. 700 pracowników firmy w Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii. Wsparcie zdalne świadczone w trybie 24/7. W godzinach pracy dostępne jest wsparcie on-site w biurach.
- Obsługa procesów Request Management, Asset Management, Service Delivery Management i Project Management.
Wiodąca sieć stacji paliw
- Kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne dla pracowników na ponad 500 stacjach paliw koncernu w Polsce w trybie 24/7.
- Serwis infrastruktury IT na stacjach w reżimie SLA 6h.
- Obsługa uruchomień i modernizacji infrastruktury IT, LAN i zasilania.
Polski koncern energetyczny
- Outsourcing wsparcia IT dla ponad 2.000 pracowników firmy w Polsce.
- Wsparcie świadczone jest zdalnie oraz on-site w kilkudziesięciu lokalizacjach w Polsce.
- Obsługa procesów Incident Management, Problem Management, Request Management, Asset Management, Service Delivery Management
Międzynarodowy dostawca systemów loteryjnych
- Kompleksowa wymiana infrastruktury sprzętowej w ponad 18.000 lokalizacji w Polsce.
- Zakres obejmował prekonfigurację urządzeń, pełną obsługę logistyczną sprzętu instalowanego i deinstalowanego, instalację i konfigurację systemów miejscach instalacji w Polsce.
Sieć dużych sklepów segmentu ‘off-price’
- Serwis on-site dla kilkudziesięciu sklepów sieci w Polsce w zakresie infrastruktury IT w trybie SLA 6h.
- Uruchomienia infrastruktury IT oraz roll-outy sprzętu w kilkuset sklepach w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii.
Międzynarodowa sieć wielkopowierzchniowych sklepów meblowych
- Kompleksowa modernizacja infrastruktury WiFi w sklepach sieci w Niemczech
- Rozbudowa sieci LAN i wymiana access pointów sieci WiFi
Niemiecki integrator IT
- Zdalny monitoring i administracja systemami IT w trybie 24/7.
- Contact Centre w języku angielskim dla klientów końcowych firmy (ok 30. średnich i dużych firm z rynku niemieckiego).
Instytucja sektora publicznego
- HelpDesk, monitoring i zdalna administracja.
- Monitorowanie pracy systemów IT klienta. Zdalna administracja i usuwanie problemów. Przyjmowanie zgłoszeń i wsparcie użytkowników systemu w trybie 24/7.
Wiodący bank detaliczny w Polsce
- Wsparcie zdalne (HelpDesk) dla pracowników Banku oraz obsługa procesów Asset Management.
Wiodący operator telekomunikacyjny
- Obsługa instalacji i serwisu wyposażenia WAN i WiFi w ponad 4.000 lokalizacji klientów końcowych operatora w Polsce.