de_DEen_GB

Rekrutacja

Rekrutujemy pracowników na terenie całego kraju.

Oferty pracy

  • Obowiązki:

    • zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office)
    • analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
    • udzielanie porad informatycznych
    • konfiguracja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
    • monitorowanie i analiza wydajności systemów IT
    • realizacja zadań administracji, wsparcia i utrzymania systemów IT
    • aktualizacja bazy wiedzy, wsparcie w tworzeniu procedur utrzymania
    • wspomaganie działu serwisu (prace wdrożeniowe u Klientów)

    Oczekiwania:

    • znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
    • znajomość na poziomie administracyjnym systemów Windows/Linux
    • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
    • komunikatywność oraz asertywność
    • znajomości zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, firewall)
    • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
    • gotowość do pracy w trybie zmianowym, 24/7
    • mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
    • mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
    • mile widziana znajomość zagadnień Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
  • Obowiązki:

    • przyjmowanie, kategoryzacja i rejestrowanie zgłoszeń z obszaru IT (wsparcie użytkownika końcowego)
    • pomoc zdalna i obsługa zgłoszeń według określonych procedur (diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników)
    • przekazywanie zgłoszeń do właściwych linii wsparcia, udzielanie informacji o stanie realizacji zgłoszeń

    Oczekiwania:

    • znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego
    • znajomość podstaw administracji systemu Windows
    • dobra znajomość pakietu Office oraz narzędzi pracy grupowej
    • umiejętność zdalnej instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
    • doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
    • gotowość do pracy w trybie zmianowym
    • komunikatywność oraz asertywność
    • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
    • dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie ze stresem
    • wysoka kultura osobista i swoboda w komunikacji werbalnej
    • mile widziane przeszkolenie i doświadczenie w call/ contact center
  • Obowiązki:

    • obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
    • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
    • konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
    • realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów

    Oczekiwania:

    • znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
    • znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
    • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
    • znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
    • umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
    • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
    • prawo jazdy kat. B
    • komunikatywność i asertywność
    • mile widziane doświadczenie w pracy we wsparciu IT użytkowników końcowych
    • mile widziana znajomość na poziomie serwisowym komputerów klasy PC, drukarek i innego sprzętu IT (montaż/ wymiany podzespołów/ diagnoza)
    • mile widziana znajomość podstaw Active Directory i/lub systemy backup / macierze dyskowe
    • mile widziane uprawnienia SEP 1kVA
  • Obowiązki:

    • konfiguracja sprzętu informatycznego
    • kompletacja zestawów komputerowych
    • uzupełnianie Bazy Danych urządzeń
    • aktualizacja oprogramowania urządzeń
    • obsługa magazynowa wejścia i wyjścia towarów
    • prace logistyczno-magazynowe

    Oczekiwania:

    • podstawowa wiedza z zakresu sprzętu informatycznego i obsługi komputera
    • sumienność
    • dokładność
    • mile widziani studenci kierunków technicznych

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku klientów i dostawców IT
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
  • atrakcyjny pakiet socjalny
  • świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • pracę na pełny etat (umowa o pracę), bądź umowa zlecenia (studenci)
  • dostęp do najnowszych technologii i szkolenia u naszych Partnerów
  • elastyczny czas pracy